ANUNȚ

privind declansarea unei proceduri de transfer la cerere, in vederea ocuparii  functiei publice de executie vacante de auditor clasa I grad profesional superior – Compartimentul audit public intern din cadrul Directiei de Sanatate Publica Judetul Teleorman

 

Directia de Sanatate Publica Judetul Teleorman cu sediul in Alexandria, str. Av.Alexandru Colfescu nr. 79 , judetul Teleorman, anunta declansarea procedurii de transfer la cerere pentru ocuparea unei functii publice de executie vacante, dupa cum urmeaza:

  • auditor clasa I , grad profesional superior  in cadrul  Compartimentului audit public intern

 

Transferul la cerere se va realiza in temeiul prevederilor art.502, alin.(1), lit.c) si art.506. alin.(1), lit.b) , alin.(2) – alin.(5) si alin.(8) – alin.(9) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind  Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.

Precizam ca transferul la cerere se face la solicitarea functionarului public si cu aprobarea conducatorului institutiei, dupa parcurgerea etapelor procedurii interne.

In situatia aprobarii transferului la cerere al functionarului public declarat admis, Directia de Sanatate Publica Judetul Teleorman, instiinteaza cu celeritate autoritatea sau institutia publica in cadrul careia isi desfasoara activitatea functionarul public, despre aprobarea cererii de transfer.

Data de la care opereaza transferul la cerere nu poate depasi 30 de zile calendaristice de la data emiterii actului administrativ.

 

DOCUMENTE NECESARE SI DATA LIMITA

Dosarul de transfer la cerere se depune de catre functionarii publici interesati, in termen de 8 zile lucratoare de la data afisarii anuntului, respectiv 14 noiembrie 2023 – 23 noiembrie 2023, la sediul Directiei de Sanatate Publica Judetul Teleorman , Alexandria, str. Av.Alexandru Colfescu nr. 79, judetul Teleorman, Biroul RUNOS, camera 14, la secretarul comisiei de evaluare , in intervalele orare 8,00 – 16,30 ( luni-joi) si 8,00 – 14,00 ( vineri) si va contine in mod obligatoriu urmatoarele documente:

  • Cerere de transfer, conform modelului atasat ;
  • Curriculum vitae ,model comun european;
  • Copia actului de identitate;
  • Copia actului de casatorie sau a altor acte, in cazul in care numele de pe actele de studii este diferit de cel de pe actul de identitate;
  • Copii ale diplomelor de studii, certificatelor si altor documente care atesta efectuarea unor specializari si perfectionari, necesare in vederea verificarii indeplinirii conditiilor din fisa postului;
  • Foaia matricola, anexa la diploma de licenta;
  • Copia carnetului de munca si/sau a adeverintei eliberate de angajator, dupa caz, pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea functiei, precum si functia publica detinuta in prezent si gradul profesional, precum si daca are o sanctiune disciplinara aplicata, care nu a fost radiata, in conditiile OUG nr. 57/2019, conform modelului atasat ( modelul atasat al adeverintei este prevazut in anexa nr.2D din Hotararea Guvernului nr. 611/2018, pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare );
  • Acord prelucrare date cu caracter personal, conform modelului atasat.

 

Copiile de pe actele de mai sus, se prezinta fie in forma legalizata, fie insotite de documentele originale, urmand a se certifica pentru conformitate cu originalul de catre secretarul comisiei.

Sunt considerate complete dosarele care contin toate documentele prevazute, pana la termenul limita al perioadei de inscriere stabilit in acest anunt.

Procedura de selectie in cazul transferului la cerere, pentru ocuparea functiei publice de executie vacante , cuprinde urmatoarele etape succesive:

  1. Selectia functionarilor publici care indeplinesc conditiile in vederea ocuparii postului vacant prin transfer la cerere, pe baza documentelor depuse, se va realiza in perioada 24-27 noiembrie 2023. Rezultatele vor fi afisate in data de 29 noiembrie 2023 , pe pagina de internet : www.dsptr.ro.
  2. Proba interviu. Proba interviu va putea fi sustinuta doar de functionarii publici declarati admisi la etapa selectiei. Interviul se va realiza in data de 05 decembrie 2023. Ora si locul  sustinerii interviului se vor afisa obligatoriu odata cu rezultatele selectiei.

 

TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A DOCUMENTELOR MENTIONATE : 23 NOIEMBRIE 2023 , ora 16,30.

 

CONDITII SPECIFICE  PENTRU OCUPAREA, PRIN TRANSFER LA CERERE ,  a functiei publice vacante de executie de auditor clasa I , grad profesional superior – Compartimentul audit public intern – 1 post .

  • Studii de specialitate : studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in ramura stiintelor economice.
  • Vechimea in specialitatea necesara : 7 ani vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice.

 

Abilitati, calitati si aptitudini necesare:

  • Cunostinte privind legislatia specifica domeniului de activitate;
  • Cunostinte privind legislatia specifica functiei publice si functionarului public;
  • Capacitate de implementare;
  • Capacitatea de a rezolva eficient problemele;
  • Capacitatea de asumare a responsabilitatilor;
  • Capacitate de autoperfectionare si de valorificare a experientei dobandite;
  • Capacitate de analiza si sinteza;
  • Creativitate si spirit de initiativa;
  • Capacitate de planificare si de a actiona strategic;
  • Capacitate de a lucra in echipa si independent;
  • Competenta in gestionarea resurselor alocate.

 

Cerinte specifice:

  • Cunostinte digitale – suita Microsoft Office ( Word, Excel, internet explorer si posta electronica )

 

Sunt declarati admisi la interviu candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte .

Rezultatul etapei de verificare a indeplinirii conditiilor de transfer la cerere si rezultatul interviului nu sunt supuse contestarii.

Anexam prezentului anunt urmatoarele documente/modele de formulare:

  • Cerere de transfer, formular tipizat;
  • Acord prelucrare date cu caracter personal;
  • Model adeverinta – anexa nr. 2D din Hotararea Guvernului nr. 611/2018, pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

Informatii suplimentare se pot obtine la telefon: 0247.311.221, int.26 – Birou RUNOS.

 

DIRECTOR EXECUTIV,
ANCU FLORENTINA

SEF BIROU RUNOS,
CARMEN BENE

 
 

DOCUMENTE ATAȘATE