Direcția de Sănătate Publică județul Teleorman organizează concurs de recrutare , la sediul din Alexandria, str. Av.Alexandru Colfescu nr. 79 , județul Teleorman, în data de 19.12.2024 , ora 12,00 – proba scrisă și în termen de maxim 8 zile lucratoare – proba interviului, în vederea ocupării, pe perioadă nedeterminată, program de lucru 8 ore/zi, 40 ore/saptămână, a urmatoarei funcții publice de execuție vacante :
- 1 ( unu ) post de consilier achiziții publice clasa I grad profesional superior din cadrul Compartimentului achiziții publice.
Condiții de participare pentru ocuparea postului de consilier achiziții publice clasa I , grad profesional superior:
- Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științe economice;
- Vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice : minimum 7 ani;
- Competențe digitale : competența specifică de a utiliza aplicații tip Office – nivel utilizator mediu. Verificarea competentelor digitale se face prin document sau documente ce atesta competenta specifica (ECDL) / testare prin proba suplimentara, dupa caz.
Condiții de ocupare a funcției publice de consilier I superior ( art.465, alin.(1) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ , republicată, cu modificările și completările ulterioare ):
- a) are cetățenia română și domiciliul în România;
- b) cunoaste limba română, scris și vorbit;
- c) are vârsta de minimum 18 ani împliniți;
- d) are capacitate deplină de exercițiu;
- e) este apt din punct de vedere medical să exercite o funcție publică;
Atestarea stării de sănătate se face pe baza de examen medical de specialitate de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii. - f) indeplinește condițiile de studii și vechime prevăzute de lege pentru ocuparea funcției publice;
- g) dovedește prin certificat sau, după caz, prin alt tip de document absolvirea unei perfecționări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcții publice;
- g¹) are cunoștințe teoretice în domeniul tehnologiei informației, nivel utilizator mediu;
- g²) îndeplinește condiția de ocupare a postului referitoare la obținerea unui aviz sau a unei autorizații, în condițiile legii, în situația în care pentru funcția publică respectivă este prevazută ca obligatorie această condiție de ocupare a postului, justificată de îndeplinirea unor atribuții care necesită un astfel de aviz sau autorizație;
- h) nu a fost condamnată pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni care împiedică înfăptuirea justiției, infracțiuni de fals ori a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnare sau dezincriminarea faptei;
- i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcție publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârșit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condițiile legii;
- j) nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu i-a incetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
- k) nu a fost lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
- l) i s-a aplicat una dintre modalitățile de ocupare a funcțiilor publice prevăzute la art.466 alin.(2).
Dosarul de concurs trebuie să conțină obligatoriu următoarele documente, conform prevederilor art.94 alin.(2) din Anexa nr.10 la Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, respectiv:
- formularul de înscriere prevăzut la art.137 lit.b) ;
- copia cărții de identitate;
- copia actului doveditor emis de autoritățile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naștere;
- copia carnetului de muncă și/sau a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului detinut , potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz;
- copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări sau deținerea unor competențe specifice, după caz;
- copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecție de către medicul de familie al candidatului, și a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unitătilor specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
- cazierul judiciar;
- declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere , sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
- declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere,privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- Curticulum vitae.
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz,candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilității și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă are obligația să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfășurării etapei de selecție, dar nu mai târziu de data și ora organizării interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică.
Conform dispozițiilor art.VII alin.(15) din OUG nr.121/2023 coroborate cu cele ale art.38 alin.(7) din Anexa nr.10 la OUG nr.57/2019, cu modificările și completările ulterioare, modelul orientativ al adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă și în specialitatea studiilor este prevazut la art.137 lit.e) din Anexa nr.10 la OUG nr.57/2019, cu modificările și completările ulterioare.
Formularul de înscriere la concurs și modelul adeverinței de vechime se pun la dispoziția candidaților de către secretarul Comisiei de concurs.
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligația candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfășurării probei interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică în cazul promovării concursului.
Dosarele de participare la concurs se depun la sediul Direcției de Sănătate Publică județul Teleorman din Alexandria, str. Av. Alexandru Colfescu nr. 79, între orele 8,30 – 16,00 în termen de 20 de zile calendaristice de la data publicării anunțului, respectiv în perioada 18.11.2024 – 09.12.2024 ( inclusiv).
Calendarul de desfășurare a concursului :
- Verificarea eligibilității candidaților – 10.12.2024;
- Proba suplimentară, după caz, în condițiile prevăzute la art.21 din anexa nr.8 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare – 19.12.2024 , ora 11,00;
- Proba scrisă – 19.12.2024, ora 12,00;
- Proba interviului – 23.12.2024.
Coordonate de contact pentru primirea dosarelor:
Adresa de corespondență: Alexandria, str. Av. Alexandru Colfescu nr. 79, județul Teleorman.
Telefon/fax:0247311221/0247312224
E-mail: runostr@dsptr.ro
Persoana de contact : Bene Carmen – Șef Serviciu RUNOS
DIRECTOR EXECUTIV,
FLORENTINA ANCU
SEF SERVICIU RUNOS,
CARMEN BENE
DOCUMENTE ATAȘATE